مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:052023-12-27فناوري

مخالفت های مردمی و اخذ مجوزهای لازم مانع توسعه G5 در استان اصفهان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان گفت: فیبر نوری پروژه کشوری است و با همکاری شهرستان های گلپایگان و خوانسار این طرح در این دو شهر آغاز شد و در خوانسار به اتمام رسیده و در گلپایگان نیز پیشرفت خوبی داشته است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان گفت: فیبر نوری پروژه کشوری است و با همکاری شهرستان های گلپایگان و خوانسار این طرح در این دو شهر آغاز شد و در خوانسار به اتمام رسیده و در گلپایگان نیز پیشرفت خوبی داشته است.

جعفر مطلب زاده، شامگاه(سه شنبه، 5 دی) در حاشیه جلسه ای که پیرامون رفع مشکلات تلفن ثابت و اینترنت همراه در سطح شهرستان گلپایگان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نقاط ضعفی در برخی روستاها در سرویس دهی همراه اول و ایرانسل وجود دارد، برای رفع تعدادی از این موارد از طریق وزارت ارتباطات اعتبار لازم را تأمین و اخذ کردیم و برای روستاهای دیگر هم در تلاش اخذ بودجه هستیم.

وی ادامه داد: فیبر نوری پروژه کشوری است و با همکاری شهرستان های گلپایگان و خوانسار این طرح در این دو شهر آغاز شد و در خوانسار به اتمام رسیده است و در گلپایگان نیز پیشرفت خوبی داشته است، مردم حق دارند از حفاری های انجام شده در این طرح گلایه مند باشند، اما با پیشرفت پروژه، حفاری ها پر خواهد شد و تردد مردم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت های مردمی و اخذ مجوزهای لازم مانع توسعه G5 در استان اصفهان

مخالفت های مردمی و اخذ مجوزهای لازم مانع توسعه G5 در استان اصفهان